Friday, August 04, 2006

"om jag bara vore rik skulle jag vara skitsnygg"

man kan aldrig lita på starka karlar med bil. och så sitter jag här och blir nervös och upprymd för sen när de väl ringer och står utanför min gamla lägenhet så kommer jag tro att jag behöver springa till bussen och jag kommer säkert snubbla på vägen eller börja blöda näsblod eller något liknande och när jag väl kommer fram så har dom åkt. min oro beror på lidl. vet dom inte hur man packeterar cigaretter i tyskland? eller har dom överhuvudtaget någonsin hört talas om något som tydligen heter 'tobak'? tacka vet jag möllanciggen. polacker, dom vet hur man gör cigaretter, helt klart. har man klagomål går det bra att ringa Tobie.

2 comments:

Carl-Oskar Linné said...

nejmen! så detta blir vår kommunikation när du flyr? hmpf!

jessica said...

icke! vi ses igen på almbacksgatan. så länge har vi våra bloggar, vårt internet, våra mobiltelefoner. är du snäll på tisdag kanske du kan få ett frankerat kuvert.