Thursday, August 17, 2006

one night in bangkok

ja, fyllebloggande, är det inte underbart? och jag råkade slänga tangentbordet i golvet så man får jobba lite extra med mellanslagen. baba ja. vad ska man säga? lika kul som vanligt. lika vanligt som vanligt. dom inser inte att det är jobbigt för alla (mig) att ha båda våningarna öppna, det resulterar bara i att man hela tiden går och letar efter folk och när man väl hittar dom så är dom borta på en gång. och jag insåg att det inte är babas öl det är fel på som det påståtts i flera år, det är för att vi dricker för mycket av den! men det var många kära återseenden. tyvärr tappade man bort dom flesta redan i kön. men fan, det var skitkul.

och jag har svårt för det där med.. känslor. jag vet inte hur jag ska tolka mina just nu. jag är inte van vid att tänka så här. hur ska jag veta om det är en fix-idé, eller om det är på riktigt? ja jag tänker på en person nästan konstant och jag vet inte om det var pga det som sas eller om det är dessa tankar jag haft i smyg i flera månader. och blir både ledsen och glad. jag borde inte skriva mer, jag orkar inte analysera. jag blir ju aldrig kär i någon det är slöseri med tid osv osv (när jag ändå var inne på håkan-temat). och jag är inte den som går ut med att jag är sentimental, vilket kanske inte framgår av mina tidigare inlägg. jag är för bakfull för att blogga.

jag fick ett telefonsamtal från malmö som fick mig på bättre humör.

2 comments:

Anonymous said...

Välkommen hem! Inte för att du ringer, men ändå!

jessica said...

inte för att jag kan ringa, men ändå! sig mig gustafson,vad gördu imorrn kväll? gather i vitan? det var visst något band. så kan du promenera hem om du skulle få så där sjukt tråkigt (wont happen in my company)