Wednesday, December 20, 2006

you don't have the guts baby

välkomna till min nya uppdaterade blogg. man är ju inte newpsie längre. däremot ska jag lära mig att inte fläka ur mig vadsomhelst här, det går tydligen att googla fram, eller hur man nu går till väga. jag känner mig inte positiv till julveckan. jag har inte hört en plan om nyår och jag ska ändå upp och jobba morgonen efter, så jag kanske skulle överraska chefen genom att vara pigg och fräsch. deprimerande.

igår delade jag, nihad och therese en flaska starkglögg men det enda som påverkades var mysfaktorn och kroppstemperaturen. sen slogs nämligen strömmen ut i hela fittja och vi satt där i mörkret och sören ringde och sa att han fastnat i hissen. yes. och jag som inte är ett dugg mörkrädd.. det enda jag såg framför mig var scenariot om det hade varit JAG som fastnat i en kolsvart hiss mitt i natten. jag hade nog fått upp hissen med min viljestyrka eller panikångest i den sekunden. en till bert, det var längesen; god jul, kyss och strul

No comments: