Thursday, January 04, 2007

for ex-lovers only

vuxenpoängen bara haglar in! imorgon ska jag och nihad hem till sara och robert på inflyttningsmiddag. då gäller det att klä sig vuxet, bete sig vuxet och dricka vuxet dyrt vitt vin. kanske inte. men det ska bli roligt att träffa saras lovehandle som hon alltså flyttat ihop med. och sara såklart.

jag ger mig inte ens på ett försök att göra någon slags krönika angående 2006. saker har varit bra och de har varit dåliga och jag har varit glad och jag har varit ledsen. 2005 är fortfarande mitt bästa år och jag tänker inte låta nyårsafton vara avgörande för hur resten av 2007 blir, det är någonting man tar från dag till dag. (eller dam gör, läste 2 sidor ur egalias döttrar.) just nu tar jag ingenting för nån dag eftersom jag är pank. och det är nästan två veckor kvar till löning. det enda jag bestämt mig för att punga ut för denna månad är ett välbehövligt frisörbesök. dom ska nog få ljusa upp håret lite men absolut inte klippa på längden (anteckna nu!). jag har haft samma frisyr och hårfärg (med vissa undantag) sen kanske -99, och 2007 är för mig ett förändringarnas år. men det säger jag ju iochförsig varje år.

No comments: