Monday, April 30, 2007

hej bloggen! nu är jag hemma hos ehlin äntligen. vi är väl lite fulla och har varsin bib:a. update on my life: jobbar 8 helger framöver, ska till värnamo på intervju på fredag och har semester veckan innan midsommar och 2 sista veckorna i juli. det har varit lite mycket på sistone, fest i princip varje dag vilket gör att jag är konstant trött eller full. är utan vilja ute på marknaden igen och det leder ju åt helvete vilket gör att jag ska sluta igen. har lånat en skitsnygg klänning av ehlin och hatar min jävla lägenhet. men jaja, vi får väl se hur det går på fredag. efterlyser: mr snusmumrik.

2 comments:

Anonymous said...

God dag min kära! Förstår om livet känns tufft ibland när man är ensam, men du har alltid mig vid din sida, tveka inte att söka efter mig, jag finns där för dig. Mr Snusmumrik

Anonymous said...

albin eller max