Saturday, September 15, 2007

hej bloggen, i got some news for you. jag har fått praktikplats hos bea szenfeld och jag är så glad för hon är så himla himla duktig och gör sånt som jag vill göra. men så blev jag nervös när jag fick det bekräftat för det har tagit typ 2 veckor att få ett svar och det har bara varit i teorin men nu blir det alltså i praktiken och jag ska vara där på riktigt. läskigt. jag ska på modeveckan i stockholm!! det går bra nu kompis, ta mig på orden.

igår var det fjortisfest på västbo, hälften spydde och resten dog. vi som överlevde gick till erikshjälpen idag och jag köpte så jävla mycket grejer för 273 spänn. snart ska vi äta pizza eller jag ska äta kinamat och kolla OC, jag försökte göra klart ett mönster nyss i sömnadssalen men jag var tvungen att ge upp efter 5 minuter för annars hade jag rasat ihop.

jag stirrar rakt fram och försöker komma på nåt att skriva för att avsluta men jag kommer inte på nåt, så, hej då

5 comments:

Anonymous said...

weeeeeeeeeeeeeej!! dutti. Bea har bott i fiskis!!

jessica said...

ja det ska bli så jävla kul!!

Anonymous said...

ja ASKOOLT
du kanske kommer i tidningen?
men då ska du va hemma i stockholm vecka 40-43? då ska jag jobba nämligen, odenplan.
puss

jessica said...

jag ska gå på modeveckan!! alltså nej det är februari, vecka 5,6,7 och 8. fan jag har ju inget att ha på mig som är så snyggt i 4 veckor

Anonymous said...

Svart svart svart! är det som gäller i medievärlden.

jag träffa rastan igår :S
haha Hanson :p