Sunday, October 28, 2007

äh vafan, bort med det gråa, så deppig är jag inte! vill bara säga R.I.P. min platt-tång svek mig igår och fixade kortslutning i hela lägenheten. ni förstår kanske hur det känns, om ni känner mig. det är mindre kul.

häromdagen agerade jag modell åt karin i min klass. mina ben är mindre snygga och alla bilder hon la upp är väl inte så smickrande. men hon fixade mitt hår helt galet och sminkade krejzy sminkning. jag kände mig som en topmodel faktiskt ha ha ha. karin har fotat, sminkat och sytt alltså. vi fotade även mina kläder men jag har inte fått dom bilderna ännu. hon är så jävla duktig karin. det var verkligen skitkul, men, jag nöjer mig med att stå för produktionen.

5 comments:

Anonymous said...

snygg du är baby! kram lisa

Anonymous said...

hahahahhahahahhahahahhahhahahaha LOL!

20tal 20tal!! fint tutta rolf typ

jessica said...

och vad var så kul med det där`?

Anonymous said...

smokin' hot sexy gorgeous!!!

Anonymous said...

hot hot hot
<3 /joanna