Monday, October 01, 2007

vissa dagar känns allt bara falskt och fel och idag är en sån dag. allting man borde göra men inte orkar och man borde vara glad jämt och trevlig och orka med och man börjar tänka för mycket på folk som inte orkat vara vän med en längre och att det känns som att alla i klassen har pojkvänner eller att alla runt en gör slut just nu och det är nästan ännu värre så då börjar jag grina. eller att jag borde vara en bättre storasyster och tala om för mina syskon hur mycket jag älskar dom och krama sönder dom och det enda jag känner är att jag behöver närhet och bara ligga och krama om någon och jag hatar mig själv för att jag känner så men ibland får man väl göra det, det går ju över.

1 comment:

Anonymous said...

idag är allmäna tycka synd om sig själv dagen! men imorn ska vi va på bra humör både du och jag och alla andra!