Saturday, January 12, 2008

jaha då var man bakfull igen, det händer ju inte varje dag men typ varannan känns det som. jag har framförhållning och har köpt en stor påse chips som jag ska flöta mig med sen. ja och om igår har jag väl egentligen inga kommentarer, jag efterlyste dramatik och dramatik fick jag, jag trodde bara inte att det skulle vara jag som var dess förnamn.

jag pratar med min käre skåning carl-oskar linné på msn som jag skulle ha flyttat till paris med om jag inte hade kommit in i värnamo. i paris skiner solen och det gör den inte i värnamo. jag säger inte att jag hellre hade dragit till paris för då hade jag bara dragit runt och inte fått något vettigt gjort och mest inmundigat rödvin eller vitt vin för jag fick nog av rödvin sist men gud vad härligt det skulle ha varit. jag kommer att komma dit igen en vacker dag det lovar jag mig själv.

ganska snart ska vi till berlin eller prag med klassen och det är inte heller fel, det är faktiskt inte fel överhuvudtaget!

2 comments:

Anonymous said...

Verkar som alla som pluggar design och textil alltid är bakfulla

jessica said...

det må så vara, det har jag faktiskt inte tänkt på. trots det ganska fattiga utbudet av festligheter här i stan. så hur kommer det sig?