Sunday, February 17, 2008

hej bloggen. det har inte riktigt varit som det ska på sistone. har missat 2 veckors praktik hos bea och är väl ledsen för det för det var ett helvetes virus och ett helvetes invärtesvirus som inte ville mitt bästa. den här praktiktiden har inte inneburit vad jag trodde och jag har inte träffat dom vänner jag trodde jag skulle träffa. orkar inte öppna ögonen på morgonen men hoppas och önskar att jag orkar slutföra praktiken. så, nu vet ni. lite iallafall. min kille har varit här en vecka också och haft praktik och det har ju varit bra förutom att jag blir en häxa ibland. men det vet väl alla redan. vill så mycket och vill inte överhuvudtaget. men har secondhandshoppat så det står upp över öronen. madicken-kängor och only-skinnjacka och en massa kläder och skor för inte alls så mycket pengar och det var kläder som jag behövde. jag vill bara säga en sak jag vill säga förlåt. förlåt förlåt förlåt. jag vill också säga tack och tack och tack och jag vill säga hjälp.

No comments: