Thursday, March 27, 2008

je suis une poupée fragile!

hade ännu en fantastisk dröm inatt. maffian var efter mig eftersom jag gått med i pingstkyrkan (såg solstorm igår). jag hade gått med på nåt community och var därmed med i pingstkyrkan för min killes skull och eftersom jag kom utifrån så skulle jag skjutas. jag fattade inte om det var bara skjutas typ i foten som inträdesprov eller skjutas ihjäl. hela tiden stod män utanför mitt fönster och hotade med diverse saker. det var också konstant 3 skitungar som var småspioner åt de äldre som alltid stod utanför vår balkongdörr och försökte slita upp den varje gång jag skulle stänga. det slutade med att min kille som lovat mig att jag var säker och att han också skulle dö var i konspiration med denna maffia och dom stormade mitt rum, genom fönstret. jag har bara 2 dagar kvar att vara själv i värnamo. 2 dagar. som tur är har min grek varit här och sålt sin bil (RIP syx) så jag har haft lite sällskap. men det borde vara några fler veckors lov, jag har sytt 2 klänningar, en kjol och stickat en kofta, jag är bezt i tezt

No comments: