Thursday, April 10, 2008

sepetrötttjej_86

jag är vit. festar alltså inte på ett tag. det var cocktailparty nere hos emma i fredags och folk trodde jag hade slagit mig i huvudet för att jag inte drack. och inte var jag piggare för det i lördags men vi satt iallafall vid lagan i solen och drack läsk men nu är det lika grått som den där killen i barbados hår igen.

skulle inte väva alls denna vävperiod för det är tråkigt och dyrt och så skulle jag göra något litet och det slutar med att jag ska väva 2cm brett och 4meter långt i typ det dyraste garnet på en liten jävla väv så nu sitter jag där jag sitter kan man säga

i helgen ska karin sminka och fota mig igen, nicebice

1 comment:

Anonymous said...

Haha, sådär är jag också. Jag ska väva en rya nu, fast jag vill ju liksom ha en stor jävla rya, så jag ska väva 1x4 meter och sen klippa isär den så den blir en fyrkantig 2x2meters rya. Hur dum får man bli!?