Friday, July 11, 2008

jag älskar att jag bakar världens godaste kaka och jag älskar att jag inte går upp i vikt (mer än i huvudet) av att äta hur mycket som helst av den. sen jag insåg att jag inte gör det har jag ätit en halv påse chips varje dag i ett halvår eller nåt annat innehållandes fett och socker. när jag var liten blev jag en tjockis bara jag luktade på godis så livet är godare här idag vid snart 22 års ålder! vad jag dock saknar med att bo i det här området är att det inte finns något löpspår, vill man till ett får man åka bil eller buss (hoho och det kan man ju inte för busschaufförerna sa adieu) och det är fan overkill att åka för att komma till ett springspår så mina nya skor står i hallen och latar sig.

jag är konstant trött trött trött när jag jobbar och när jag inte jobbar men mestadels jobbar jag och jag räknar ner timmarna för efter den 10e augusti behöver jag förhoppningsvis aldrig komma tillbaka och jobba extra i stockholm. på det där jobbet iallafall.

häromdan sydde jag en kjol med fåglar på och den ska jag ha på mig idag

No comments: