Thursday, August 14, 2008

hejhej svenska sommar, du har sugit getpung som vanligt, men några glassiga soldagar har du bjudit på, men jag insåg att det var tack och adjö för den här gången och gick och la mig i solariet för att förbereda mig mentalt inför hösten. älskar nya solarium med radio så jag vred på på högsta och låg och sjöng (skränade) högt och vilt och njöt eftersom min pojkvän inte uppskattar när jag vrålar med till radion. till råga på allt låg solariet i nybro, dvs småland, dvs regnriket. vi mellanlandar hos T's föräldrar innan vi åker vidare med flyttlasset till göteborg imorgon. vi ska klara av att flytta själva. vi ska klara av att bära upp hans soffa två trappor utan hiss vilket för mig verkar helt sinnes med tanke på att när vi flyttstädade häromdagen orkade jag lyfta på andrahandssoffan cirka 2 mm för att vi skulle dammsuga under den. hoppas mina banankartongsarmar visar vad dom går för.
hyfsad sommar har det varit iaf med sol och bad och jordgubbar och mina familjer och bäst av allt så jävla mycket lyckad shopping. en myt att saker inte gör en lycklig, jag blir tillochmed lycklig när jag går hem från affärn med en påse tamponger i handen.

jag och T's mamma har bakat fetaostpiroger medan far och son har tittat på fotboll (KLYSCHAN) och som ska vi äta nu ååh vad gott

No comments: