Sunday, August 17, 2008

älskar lägenheten, älskar wieselgrensplatsen och närheten till backaplan, älskar göteborg älskar katten älskar att skolan börjar imorgon och att värnisar ska gå i samma klass, är fruktansvärt kärkärkär i min sambo och älskar att köpa matchande påslakan och örngott och handdukar till toaletten och planera soff och gardinköp. älskar att vi har gjort så jag har fått köpa min kärakära sambos dator som är en ferrari älskar min egna klädkammargarderob och mitt alldeles egna arbetsrum och vår dubbelsäng och utsikten och älskarälskar min lilla lilla lillebror som börjar skolan nästa vecka och är så långt bort hela min familj är långt borta och jag älskar dom

jag drömmer ofta på nätterna att jag är gravid. inatt var det en stor fettklump som en hängmage som var en bebis. ticktackticktackticktack.

No comments: