Wednesday, August 20, 2008

somnade som en sten efter förra inlägget. hade nog kunnat sova tills imorgon bitti om det inte vore för det dåliga samvetet. T är och kollar på sverige-frankrike på ullevi och jag har färgat håret och tittar på project runway-finalen. håller på att tömma min gamla stationära dator också så att jag äntligen kan slänga ut den genom fönstret, den är bara ful och stor och ivägen. är så frustrerad över att vi inte har tillräckligt med möbler för att komma iordning i lägenheten, fick bara hem överdelarna av hyllorna till mitt arbetsrum idag så jag kan inte börja göra iordning där ens. idioten vi hyr lägenheten av har dessutom inte bara tagit med sig gardinstängerna (det gör inget för vi har egna) utan han har också tagit med sig fästena så vi har inte kunnat sätta upp gardiner ens. jag vill inte bo i sånt här stök!

imorgon börjar vi med mönsterkonstruktion! ska samla ihop alla saker som behövs ikväll för min hjärna fungerar inte så bra halv 8 på morgonen. funderar på att skaffa två uppsättningar av alla rit och sygrejor så slipper man släpa framochtillbaka på spårvagnen eftersom skolan inte är öppen på helgerna, men det kostar pengypengy och nu är man student igen. dock en arbetande sådan så jag ska spara varenda överskottskrona så det blir av att jag och stavros spenderar hela nästa sommar i grekland, jag längtar redan

No comments: