Monday, September 08, 2008

fyyyy fan vad jag hatar hushållsmaskiner. fyyyy fan säger jag bara. nålen tål ju för i helvete ingenting och så sitter man och syr i lugn och ro och trivs och det går bra så går nåldjävulen sönder och då ger jag fan bara upp. krypa på golvet och rita mönster fick jag göra också, EJ OKEJ. jag som hade hoppats bli klar ikväll så jag hade haft en ny outfit imorrn, but nooo.

förövrigt så lever inte göteborg upp till förväntningarna, jag vet inte vad det är för jag gillar stan och så men det är en känsla av att det inte är riktigt hemma. den gnager lite, vill ha tryggheten och folket omkring mig igen. vill ha möjligheten att välja om man vill vara ensam eller inte. alltid nån man kunde hänga med men nu.. jag vet inte, vad gör alla på kvällarna?

har bokat en biljett hem till mina föräldrar så jag ska äta gratis mat och födelsedagstårta en hel helg om en månad. fredagen efter ska vi till köpenhamn med klassen och på vår ettårsdag (faktiskt) den lördan åker vi över landet till kalmar och äter mat hos min killes föräldrar resten av helgen. goda livet

idag köpte jag tyg till min kjol, inte som jag tänkt men så fint så fint hoppas jag lyckas vara pillig med detaljer för en gångs skull

HEJHEJ

No comments: