Tuesday, September 16, 2008

kom hem nyss. har varit i skolan i 12 timmar idag. kom när dom öppnade och gick när dom stängde. det är mycket mycket nu nästan för mycket på så kort tid men det är så tillfredsställande att vara kvar och 'jobba' och pilla och pyssla, mysigt vill jag säga. dagen började med chokladföreläsning och chokladprovning inför dagens projekt som gick ut på att vi indelade i smågrupper fick en massa godisrelaterade material (eller i bl.a vårt fall, godis!) vi skulle göra plagg av. vår grupp fick gröna grodor och blå delfingodisar och massor av grönt tyg och mängder av grönt papperstrassel. omöjligt tyckte vi till en början men ändrade oss snabbt och vid dagens slut dvs klockan 3 var vi i princip klara och gud så fint det blev! ska lägga in bilder imorrn men min mobil ligger död nånstans i min väska. fortsatte i skolan med att göra läxor (ha ha ha läxor) och sy på min kjol som fan aldrig blir klar. när skolan stängde åkte jag till vasa och fikade varm choklad med min kära pojkvän och nu är jag så trött och så nöjd. grupparbetet fortsätter imorrn och tillåter sovmorgon, får sova ända till 8, eh wow.. nattsis

No comments: