Monday, October 27, 2008

fido, your leash is too long

det här får inte min kille läsa men jag va på en secondhandaffär idag vid frihamnen, den har bara öppet 2h på måndagar och 3 på lördagar vilket är synd eftersom dom hade så mycket fina grejer och så himla billigt! jag köpte 4 plagg för 150 pix. vill shoppa for real men csn är så snåla så jag har inte råd.

jag stör mig på en sak med göteborgare. istället för att säga 'va?' när dom inte uppfattar vad någon säger så slänger de ur sig ett nasalt 'haa?'. de tror att de låter märkvärdiga och häver ur sig detta hemska läte även när de hör vad någon säger, lite nonchalant så där. det låter fruktansvärt, SLUTA, ni är inte märkvärdiga, bara irriterande.

synd att ni går miste om att jag alltid har så snygga kläder eftersom jag inte har någon kamera. eller rättning; vi fick en kamera i helgen, utan minneskort.

2 comments:

Anonymous said...

jag HATAR det där jävla "haa?". hatarhatarhatar det!

jessica said...

JAG MED! och som sagt speciellt när de slänger ur sig det nonchalant, LYSSNA istället förfan!