Wednesday, October 29, 2008

det är redan onsdag idag och halva lovet har gått. och vad har jag gjort? ingenting. eller minisemestern räknas väl. vi åkte förbi värnamo på väg till östkusten och jag trodde sentamentaliteten (heter det så?) skulle vara 100%, att jag skulle börja gråta eller något men jag insåg bara hur skönt det är att inte spendera dagarna i de byggnaderna. dom har visserligen också lov så det var tomt där förutom oskar, jess, åsa och yogge och några andra nykomlingar. det mesta var sig likt förutom att dom är ännu mer fängslade och kontrollerade i år än förra året. stackare.

idag ska jag iallafall till stan och köpa knappar till herrskjortan och tyg till klänningen vi ska börja sy direkt efter lovet. och så ska jag träffa martina som är hemma i gbg från norrland över lovet! idag är det tio år sen brandkatastrofen på backaplan så vi tänkte gå med i fackeltåget över bron, det kan bli fint. ska tvinga mig in i duschen nu, gick upp för en timma sen och jag hatar att stressa på morgonen när jag är ledig.. vill helst dricka kaffe och sticka i 2 timmar eftersom mitt nya jag brukar vakna i gryningen, men idag visade sig tydligen mitt gamla jag så jag får stressa ändå (är iofs alltid stressad, det är bara sån jag är).

No comments: