Thursday, October 09, 2008

jag var ju i stockholm i helgen, jag väljer nog att inte nämna någonting om det mer än att alla barn är underbara. de har fått mig att komma ihåg att jag aldrig ska skaffa barn, vaknade kvart över 7 i söndags. va bara med familjen hela helgen, inte lugnt och skönt.

igår var jag och johanna i klassen i frölunda på erikshjälpen, det tog ett jävla tag att ta sig dit men jag kom hem med en kavaj, en lång lila kofta, ett tidningsställ, en väska och en perkulator så jag kastade ut netonnetkaffebryggaren genom fönstret, nästan. hade skoskav men det var mysigt ändå, johanna är en fin tjej! ska till köpenhamn imorgon med skolan, man fick välja mellan 4 museeum och jag och diana och johanna va de enda som valde konstindustrimuseet, gillar inte museeum, ser mer framemot tygshoppingen och traska runt i köpenhamn. när jag kommer hem imorgon vid 1 på natten är jag ensam hemma. jag och min grek firar 1 år på lördag men det var 30årsfest i hans hemstad på lördag som jag kunde följt med på men valde att inte, så jag efterlyser lite festligheter i helgen. 1 år, redan. vad ger man sin kille på 1 årsdagen? alla tips är välkomna förutom skjorta, parfym och slips.

jag gjorde någonting oväntat nyss, jag ringde oskar som fortfarande är fast i värnamo, det var härligt att höra en vänlig och välbekant röst. nu ska jag till posten och skicka ett par kängor som blev sålda på tradera. gick upp när min kille gick till jobbet trots att jag är ledig idag, dvs före 8. brukade sova till 12, show must go on

4 comments:

Anonymous said...

Åhh, Oskar. Jag saknar också Värnamo, lite grann, mest Åsa och Oskar.

jessica said...

han blev glad och var sig lik! ps han fyller år imorgon ds

Anonymous said...

Det är helt rätt att inse att man aldrig vill ha barn när man umgås med dem. Jag blir bara mer och mer säker på att det är bättre att vara utan dem för de är bara till besvär. :D

Puss på dig. (L)

jessica said...

men dom är ju så gooosiga..;)