Saturday, October 11, 2008

tilläggas bör att mannen är på andra sidan landet och jag är ensam hemma med katten. ska komma på något sätt att fira ändå *töntigensamtjej*. men jag är trött och jag har all rätt att vara det för igår var vi i köpenhamn med skolan. bussen gick från kviberg 7 på morgonen och kom tillbaka till stan halv 12 ett antal timmar senare. det var en mysig dag även om det är lite segt att driva runt i 8 timmar när man känner att man inte ens har tid att sätta sig och fika i en timme för att man ska hinna med så mycket som möjligt. shoppade lite, 'trendspanade' lite som dom kallar det, umgicks med härliga skolkamrater. (härliga= mitt nya favoritord).

nu vill jag sy, eller göra NÅGOT. har inte rätt tyg, har inte bred resår och har inget roligt garn. är lat. perfekt regnigt hemmaväder, jag trivs

No comments: