Friday, November 21, 2008

hej bloggis. jag var alltså inte full när jag skrev det förra inlägget för er som inte kunde läsa vad det stod. det är min kära lilla ferraris tangentbord som jag råkat bada i lite vin så vissa bokstäver har kolat, jag lider av djup sorg i hjärtat!!

shit vilka dåliga lata veckor de senaste veckorna varit, har varit helt oinspererad och mått lite allmänt kass men det brukar jag göra på hösten även fast jag älskar hösten men nu är det bra igen! nya tag, lite att ta igen vad gäller skolan och sårärra men det hoppas jag komma en bit med imorgon när min kille och hans pappa byter till vinterdäck. vi är nämligen hos svärföräldrarna i småland igen och jag sitter med sockor i soffan och dricker kaffe och trivs. jag älskar verkligen att vara här och det är ännu mysigare att ha josef här (katten alltså), så lugnt och skönt och dom är så snälla och man får lagad mat och behöver bara.. vara. jag åt mat direkt när vi kom hit, älskar grekisk mat och att man kan ha fetaost till allt, ååh livet! hoppas vi flyttar till grekland nån dag hihi
hihihi jag är så kär fortfarande i tell you

No comments: