Saturday, December 13, 2008

ingen tid att vila

min kära familj är här och hälsar på, det harvarit nonstop från morgon till kväll och jag njuter avvarje sekund. lilla rebecka som har hunnit bli 13 månader sprang direkt fram och kramade mig när vi mötte dom i fredags, hjärtat smälter! vi åt grekisk mat på kungsgatan och vi var dom som man hatar på restaurang när man försöker äta en lugn och stillsam middag utan barn, dom sprang runt och härjade och skrek och ramlade och grätskrek och blev glada igen, och maten var den bästa jag ätit på länge.. fram tills igår, haha. mötte upp familjen i nordstan efter skolan och sen tog det oss ungefär 1½ timme att ta oss igenom nordstan eftersom minstingen har lärt sig att det är kul att springa ifrån mamma & pappa. vi åkte hem till oss och jag lagade bästa korvstroganoffen och vi tittade på idol och svullade i diverse godsaker. önskar att dom kunde vara här jämt! rebecka fick låna ett halsband av mig och sprang runt och ville att alla skulle säga hur fin hon var och satte händerna för ögonen för att hon ville leka tittut, åååh. jag ska möta upp dom igen om en timme och gå runt lite på backaplan sen ska vi på liseberg, jag älskar min fina familj. jag har verkligen lärt mig hur viktig familjen är och uppskattar dom så himla mycket! åh tjat tänker ni men jag är bara så glad att dom finns!

är inte bästa låten just nu lasse-stefanz "jag vill ha mjuka paket"?.

No comments: