Saturday, January 10, 2009

jag sitter på sj's hemsida och nästan ticksbeställer en resa till fränsta. jag saknar min tjej martina så att det gör lite ont i hjärtat. jag tror inte hon vet om det för jag är dålig på att säga det. och biljetterna som vanligtvis brukar kosta minst 600 och jag har hittat en för 150. martina om du läser det här, jag kan dyka upp närsomhelst! om jag hade pengar, om jag inte gick i skolan na na nana osv.
dessutom har jag haft lite av framtidsangst på sistone har tittat runt på olika hemsidor. jag vill helst eller jag vet inte vad jag vill helst men det tryggaste vore att gå en annan linje på samma skola och bo kvar i göteborg men det är inte riktigt min rätta inriktning så jag ska hoppa rakt ut. min pojkvän mår inte bra här i götet och han försöker övertala mig att åka tillbaka till huvudstaden och jag kan inte påstå att det krävs mycket för att jag ska böja mig.. jag lutar redan lite.

No comments: