Wednesday, January 07, 2009

jag tror att jag ligger på topp 5 på listan över vilka man helst skulle slippa ha med i bilen, speciellt när man ska åka långt. jag har alltid haft en förmåga att lära mig låttexter väldigt lätt vilket resulterar i att jag kan sjunga med i typ 80% av alla låtar som spelas på radio. dessutom har jag svårt att inte sjunga med i en låt jag kan och jag gör det gärna högt och med inlevelse. jag älskar därför att åka bil men i synnerhet min pojkvän hatar det!

jajajaja dagen på stan med cajsa var mysig och bra, cajsa är min bästa tjej. även fast vi går i klassrummen bredvid varandra så blir det mest bara att vi syns på rökpauserna och vid pressen så kvalitetstid var behövligt! vi gick runt i tio butiker och alla med REA och jag köpte ingenting, jag är bäst! kände mig sämst! för jag hittade hundra saker jag ville köpa.

igår tänkte jag att jag bara skulle glida runt hemma i mysbraller och tofflor och använda min nylagade symaskin och sticka klar en kofta. men dom ringde från jobbet och jag kunde inte säga nej. så idag tänkte jag att jag bara skulle glida runt hemma i mysbraller och tofflor och använda min nylagade symaskin och sticka klar en kofta. men dom ringde från jobbet och jag kunde säga nej. efter 2 sekunder insåg jag att det var röd dag idag dvs 100% ob så jag ringde upp igen och åkte dit. grekland börjar sakta men säkert bli verklighet! imorgon tänkte jag att jag bara skulle glida runt hemma i mysbraller och tofflor och använda min nylagade symaskin och sticka klar en kofta.

2 comments:

Anonymous said...

Jag förstår inte din pojkvän heller. Att ha sing a long i bilen är ju det bästa som finns! Helst ska man spela in ett blandband/skiva med låtar som man kan sjunga med i ALLA låtarna och sen ska man sitta där och skråla i kör.

Pusspuss

jessica said...

I KNOW! jag har alltid tänkt att själva grejen med att skaffa körkort och bil är att kunna göra just detta! jag tror han är sur och avundsjuk eftersom han inte kan lära sig texter överhuvudtaget för när han väl får glänsa (ca en halv procent av låtarna) så sjunger han också! det skönaste är en full bil där alla sjunger med! jag ska skaffa körkort snart och åka bil jämt.
puss min kära!