Saturday, January 24, 2009

jag visste att allt inte stod rätt till, det är inte normalt att vara såhär trött hela tiden.
"Jag har fått svar på dina blodprover. Du har ett lågt blodvärde och tecken till järnbrist. Jag har bokat ett återbesök till mig för kontroll och ev fortsatt utredning."

självklart var mitt hypokondriker-jag tvungen att googla lågt blodvärde

"Blodbrist kan också vara det första symtomet på en allvarlig sjukdom, till exempel olika njursjukdomar eller tumörsjukdomar. Därför är det viktigt att en läkare tar reda på vad som orsakar blodbristen."

det kan bero på vitaminbrist och såklart järnbrist men det KAN vara något allvarligt. skynda tiden, skynda. nu känns det som att jag går runt och har en konstant bauta-baksmälla, tung i huvet, snurrig och trött

3 comments:

Anonymous said...

Kan vara graviditet också

Anonymous said...

You´re gonna be fiiiiiiiiiiiiiiine.

jessica said...

ja det är klart att det såklart beror på järnbrist. men mitt lilla oroliga jag säger till mig själv att det KAN vara nån stor tumör på nåt härligt ställe.

jag är inte gravid iallafall. så mycket vet jag.