Friday, February 27, 2009

gillar 20kronorsrea, gillar mitt nya fickur. gillar vårkänslan och att jag är full av energi! imorgon ska jag träffa min bästa martina och gå på fresh fish, diana och majli är med, dom har jobbat somjagvetintevad de senaste veckorna och jag har varit så avundsjuk, längtar tills vi börjar med våra kollektioner. modevisningsschemat är klart och det känns mer verkligt, det är inte långt kvar alls. ska träffa camilla i helgen också som jag inte träffat sen förrförra sommaren trots att vi bott i samma stad (hand skrev jag, vad tänker jag på egentligen? bott i samma hand) sen augusti. på måndag kommer älskade textilakademin till stan så vi ska luncha med lärarna och spana in de nya eleverna, eller nya och nya. och på torsdag blire stockholm för min sis fyller redan 19, kan inte förstå! ska köpa hundra tyger i sundbyberg och mysa med familjen och kramas med karin och teresa. aah jag är så pepp! och grädden på moset är att vi har fått världens bästa lägenhet! som är bara våran, inge mer andrahand solen skiner det är vår! men innan alltihop, serve the society, hejdå!

2 comments:

Anonymous said...

Kramas med mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jessica said...

tycker jag att jag ska! vi åker på torsdag direkt till pappa, sen är det enda planerade födelsedagskalas för min syster på söndag men freeedag och lördag är all free förutom tid med familjen men det är ju flexibelt!