Wednesday, February 18, 2009

hej, moodswing heter jag. har varit pigg hela veckan, piggare, vill inte sova hela tiden. bortsett från igår då, skola och jobba, men jag är tillbaka igen, orkar skratta igen liksom, och mycket också! nu är det någon slags gråt i huvudet, förstår inte varför den vill ut, har ingenting att gråta för. drömde dock en jobbig dröm inatt som har förföljt mig hela dagen, att jag alltid ska haka upp mig på saker, fjäder till en höna.

började morgonen med att sy kavaj, det gick bra tills det gick dåligt. nu vill jag slänga den i papperskorgen. mycket denna vecka, gillar mycket att göra samtidigt som inte. orkar inte datorn, ska fortsätta leta igenom tidningar efter moodboardbilder. tittat i 5 tidningar och hittat 3 bilder. vill att min andra hälft ska komma hem! vill pussas

No comments: