Wednesday, February 11, 2009

jaha, har klippt mig äntligen då, det behövdes. och jag var nöjd och glad och tyckte det var fint med den breda luggen fram tills jag kom hem och skulle ta en bild. jag ser ut som en ful liten poptjej och dessutom är luggen ojämn. plus att min näsa ser dubbelt så stor ut, men jag vääänjer mig väl. det är fint i spegeln iallafall. medan jag fortfarande var ovetandes och nyklippt och fin så gick jag runt i nordstan och träffade på ingen mindre än theo! en gammal vän från malmö som bara var i göteborg i några timmar och precis när vi träffades så var han i telefon med en annan kompis för att fråga efter mitt nr! mycket kärt återseende. vi gick runt lite på stan innan han skulle dra igen. köpte roliga färger på inex så nu ska jag måla lite tänkte jag!

No comments: