Saturday, March 14, 2009

lovely småland. har fetaost och bröd i kroppen så det står ut i örona. igår fick jag en fin lön och trots att pengarna ska direkt till greklandkontot så känner jag för att shoppen sie bitte. men jag har insett hur lost jag kommer vara i grekland. mitt mål var att jag skulle ha lärt mig konversera på grekiska innan sommaren men ljudlektionerna är så larviga så jag stänger av direkt, men lite kan jag säga typ jag förstår inte, nej fröken, räkna till tio, hej kompis och tack och lite mer. känner att jag och hans mormor kommer få fin kontakt med dom orden. plus att man tydligen är en riktig outsider tourista om man sätter sig i trädgårn och solar i den lilla byn. men det tänker jag göra, snacka med händerna och bli jävligt brun det är min plan. någon som kan tänka sig att ta hand om käraste josef i en månad? plz? det är några månader kvar och carpe diem som man säger. hoppas på lite fest ikväll annars tänker jag hänga framför brasan hela kvällen

2 comments:

Anonymous said...

Jag hade gärna dejtat med Josef i sommar, om jag inte hade vart allergisk, så sorry!

jessica said...

det är antingen det eller att man reser bort just då :( en ny stickkväll snart karin? jag är alltid så stressad i skolan, kan inte fokusera