Thursday, March 19, 2009

sitter hos direktriserna och ska skriva cv är det tänkt. hela dagen. det är väl bra men det är det tråkigaste som finns, tur man har en lärare som får allt att låta roligt. har tänkt söka nytt jobb ändå, diana har peppat mig lite på framtiden så nu vet jag lite vad hösten kommer att ge och så får jag ha henne vid min sida. det märks att man är som mest kreativ när livet känns lite svårt, producerar och målar och trycker och vill aldrig gå hem från skolan och när jag kommer hem blir jag rastlös. hoppas det håller i sig hela våren, inte det svåra men kreativiteten. det som tynger mest är att det kommer bli göteborg hela sommaren, ingen medelhavsvärme och sol jag vill gråta. nej nu ska jag skriva bra saker om mig själv. hej hejhej

4 comments:

Malin och Eliska said...

jessica, det är nästan omöjligt att läsa din text om man inte markerar den på grund av bakgrunden! :(

jessica said...

jaa jag vet. jag har lovat att jag ska ändra på det, jag ska bara komma på huuur.. bor du i london nu?

Malin och Eliska said...

haha bra! njaa jag bor inte här, men jag är här! men jag jobbar i stockholm så jag pendlar lite fram och tillbaka.

diana. said...

pepp pepp pepp!
..jaa ändra background noooow!