Friday, May 15, 2009

fick goda pengar helt oväntat så jag unnade mig ett nytt tangentbord och halva apoteket! jag väntar på bilder från modevisningen så att ni kan få se, har själv knappt sett några bilder men jag är mycket nöjd med hela visningsdagen! mina modeller var så fina i mina kläder och ingången var helt perfekt. på bilden här nere har jag på mig min egen skapelse men jag fick även ha på mig en massa andra fina kläder och jag övervann min scenskräck genom att gå på catwalken hela 5 gånger per visning. ingen som är sugen på lite kläder made by jessica bengtsson? jag tar gladeligen beställningar! *gör reklam för mig själv*

2 comments:

Tesa said...

Yay du kan skriva igen!!!! Yay för tangentbord!!! Det är grymma saker!!!!

Oskar said...

Hej Bengtsson, nu är jag i Göteborg, var är du?
Jag och KG kommer springa varvet idag, heja på oss:)
du hittar oss bland alla andra 40 000 löpare;)
Hoppas allt är bra med kvinnan på Västkusten