Thursday, July 16, 2009

livet, livet.. var för du mig? jag bara glider med, går det en bil så hoppar jag in, bokstavligt talat. var är jag om en månad? vill inte göra någon besviken någonstans, vill inte lämna någon, inte vara utan, men säkerheten framförallt. hyra, mat och hälsa, prio nummer ett. sitter på rumpan och får samtal om jobb, samtal om lägenhet, men ingenting säkert. inte kasta sig ut, inte riktigt ännu. allt är löst, som i lössittande alltså. om två veckor fyller jag 23, lämnar det unga 20, ett steg närmare 25. misströstar inte mer än att 22 känns bättre att säga än 23, måste börja ta ansvar och ta saker och ting på allvar. eller?

nu är det sol på östkusten, hoppas på en bulle och en dricka på ett torg i en liten stad.. hoppas på bikini och strand och helst en drink i solnedgången. har egentligen ingen fast punkt just nu men jag njuter ändå därför att sommaren är så fin. för mig! jag vill lägga in en bild från min mobil men det vill inte mobilen.

No comments: