Sunday, August 23, 2009

GIVE ME SOME JOY

nu har kärleken åkt tillbaka till göteborg en sista vecka innan flytten går av stapeln nästa helg. var ensam 1,5 vecka innan helgen och nu är det 5 dagar, så jävla segt, dessutom bärgade dom bort vår tv i förrgår, eller det var ju med all rätt, han som äger lägenheten ville ha den och vår kommer inte förrän med flyttbilen på söndag. tv:n som brukar vara mitt bästa sällskap när jag är ensam hemma, tillsammans med en stor kaffekopp och stickorna. jag trodde att jag skulle jobba nonstop de här veckorna men jag har fortfarande inte fått några tider och alla andra jävla lyllos jobbar och pluggar. segt som in i fan vill jag lova. kärleken var iallafall snäll och tog med symaskinen och alla tyger och sygrejer så nu har jag något att göra de närmsta dagarna. har haft hela sommaren på mig att skissa på idéer i huvudet så något borde jag få till. självklart så vill jag gärna.. uuumgås också. ganska gratis.

No comments: