Sunday, August 16, 2009

det är söndag och jag är tackochlov inte bakis

spenderade gårdagskvällen i martinas mysiga lilla etta på steriksplan. jag älskar att umgås med martina. det är så kravlöst, vi förstår varandra utan att behöva säga så mycket och man slipper göra sig till. jag är glad att hon valde att flytta till stockholm istället för småland! vi lagade mat och tittade på film och jag stickade och pratade skit like the good old daaays. dessutom blir jag så inspirerad av henne så nu sitter jag och finular på lite business! snabba sätt att tjäna pengar utan att hora hehe. därav den hemska reklamen på bloggen men jag måste ju prova iallafall!

dessutom säljer jag dom här snäckorna på tradera som jag fick i födelsedagspresent men som jag dessvärre måste erkänna inte riktigt passar i min garderob.. förlåt maria! kolla här!
ska rensa ut hela garderoben och sälja tänkte jag, inga tusenlappar direkt men många bäckar små. jag är förresten tillgänglig och villig och hjälpsam på ett non-sexual-plan! jag kan sy, mönsterkonstruera, bokföra, sticka, skriva, marknadsföra. jag kan prata franska och engelska och är ganska billig! så! haha. var vänlig svara till desperat_tjej86!

No comments: