Saturday, August 22, 2009

GIVE ME SOME PLEASURE

what a glorious feeling.. ochsåvidare. har haft tre helt jävla perfekta dagar och kvällar. har hängt hemma hos martina, spelat frågespel och snackat skit, looove her. i torsdags var vi på modevisning, borås modedesigns avgångsklass hade visning och så jävla galna grejer. så kreativt, så jävla trångt bara. förstår inte hur man kan välja att ha modevisning i lilla hotellbaren på scandic malmen. hursomhelst, det kommer pilder! jag blev inspirerad och peppad på att komma igång igen! efter det tog jag och min kära grek en kvällsfika på medis och gick hem och svullade. igår var det jö grolsch blockparty och jag sg inte till någon grolsch men däremot gick vi på ett galleri och blev bjudna på vin! jag ville se montt mardie så vi gick till sacre coeur, men dom verkade ha paus eller nåt, men jag såg dom iallafall! det var så jävla packat med folk sså vi gick till stadsmissionen och shoppade loss kl 10 på kvällen (sverige borde ta till sig det från utlandet, att ha kvällsöppet i affärer, så bra!) och på väg till mariatorget gick vi in i en öppen boutique på östgötagatan och blev bjudna på ännu mer vin och knöt lite kontakter och martina provade världens underbaraste skor, tyvärr vill jag inte vara 3 meter lång, och hon fick skavsår, så dom fick stå kvar. vi gick och mötte upp josefin och hennes nyckelvikenklass på morfarsnånting på mariatorget och följde med dom vidare till helenes krog och drack öl och jag och josefin dansade på det ickebefintliga dansgolvet! vi skulle egentligen på grolsch afterparty på münchenbryggeriet men vi orkade inte ta oss dit så vi sket i det. sen kom donnie och vi drog till josefins lägga i hornstull och donnie kom på idén att dra till långholmen och bada! fint som fan, som snus hade jag sagt om jag snusade, fint som cigg då. vid 5tiden lämnade jag dom och åkte hem. sån jäävla fin kväll alltså. spanksis! jag älskar stockholm!

No comments: