Saturday, December 12, 2009

jaha, så det är är så här det ska vara nu. jag kommer hem sent från jobbet till en tom lägenhet, dricker té äter clementin, gosar med katten. än så länge är det bara pre-view men jag har blivit en sån som HATAR att vara ensam en längre tid. blir typ apatisk och får inget gjort för jag tänker bara på hur tråkigt det är att vara ensam. mina vänner är glada iallafall, det är ju fint, att nån är glad för det som hänt! dom tycker det är kul och är glada för min skull. hahaehehih. har aldrig ens varit en tédrickare, på sistone har det blivit det bästa jag vet. skit är vad det är, *försöker va glad för min skull*

1 comment:

Tesa said...

Jag vet precis den där panik-känslan av att vara ensam när man är van vid att inte vara det. Men med tiden så vänjer man sig vid att det bara är katten som hälsar en välkommen och man lär sig att det är ganska skönt att ingen har varit där och ställt massa disk i diskhon och inte städat efter sig utan att det ser ut precis som man själv vill ha det. Skulle du känna dig ensam så kanske vi kan gå och ta en fika om du vill. Kramram