Saturday, December 26, 2009

ska inte klippa mig, håret når äntligen till bröstvårtorna, det är perfekt, då kan jag ta nakenbilder i sommar och låta håret täcka brösten! SKOJA.

julafton var fin, fick fina julklappar, supernöjd och inte en besviken trotsig tonåring för en gång skull! mindre nöjd med magsjukan och febern som tomten kom med på juldagsmorgonen, nu är jag instängd i lilla lägenheten och den änsålänge-sambon är i hemorten så jag måste ta mig till brommaplan och köpa typ filmjölk och soppa och vad man nu äter när man är sjuk. hade feberyradrömmar om att jag var och storhandlade och det fanns en massa mat hemma, vaknade sjukt besviken. drömde också att min brors 3åriga dotter egentligen va min och hans tjejs brorsas dotter. SJUKT. och att min syrra hade en 2årig son. glömde min 3åriga dotter på vårdcentralen på julafton *värdelös morsa*

No comments: