Monday, August 07, 2006

det kan ta slut imorrn eller hålla på för alltid, ibland är det så

sista helgen i malmö är avklarad. nuförtiden heter det 'men det är ju sista söndagen/måndagen/tisdagen tillsammans, klart vi ska..' osv. och så slutar det oftast med en två tre öl. sista veckan med gänget.

man hinner bygga upp ett antal relationer på ett år, och det har varit många speciella relationer. det har också uppstått vänskap som sedan krossats och det har uppstått vänskap som aldrig någonsin krossas. alex, du har varit som en bror, även fast jag varit dålig på att visa min uppskattning den senaste tiden. teresa, du drog upp mig, jag drog ner dig, du var den som hjälpte mig när det tagit slut, tack, och förlåt. alla andra, lisa, martin, almbackscalle, oskar, theo, andrea, björn, chrizy, daniel, elin, johan, albin. det är inte adieu, vi ses igen.

hanna eldin. min räddning. jag behöver inte säga så mycket, du vet redan allt. nu var det inte meningen att bli sentimental. i stockholm väntar mina fina tjejer. i long for your love! "stockholm saknar din dans". haha. det ska bli skönt att komma hem.

No comments: