Monday, August 07, 2006

i got no time for sad songs baby

let’s get out of this country I’ll admit I am bored with me I drowned my sorrows and slept around when not in body at least in mind we’ll find a cathedral city I can convince you I am pretty

jag säger ju det, sagt hela tiden, det är bättre att inte veta. men jag är förvånad, jag trodde jag skulle gå sönder lite, men nej. jag kan ärligt säga att jag slutat älta, slutat bry mig. det leder ju ingenstans, det finns annat som är så mycket viktigare.

alla har olika versioner beroende på vem man frågar. men telefonsamtal, apropå ingenting, för att inte säga någonting speciellt och prata om ingenting i tio minuter. det är nästan så jag blir uttråkad. och det leder ändå ingen vart. och självklart 'nej vadå, du tror väl inte jag vill ha nån slags tjej?'. lustigt att alla killar man träffar 'inte är redo för förhållande', 'inte kommit över exet' osvosv. sluta vara så rädda killar, tjejer vill inte alltid ha er heller, bara för att man kanske har sleepover eller gullar lite.

jag lovar att min blogg ska bli roligare, när jag inte sitter på det här stället. jag är inte så jävla bitter egentligen. men just idag känner jag mig som en strandad säl som flytit upp på fel ställe. ska gå hem och torka svetten ur pannan. jag hoppas på en brat-kväll i båstad ikväll, har ju ändå fått benämningen 'make-upartist åt stekarna'. dags att leva upp till det.

No comments: