Monday, September 25, 2006

so.. it's how the story goes

jag vill egentligen skriva av mig. men vissa saker gör sig inte bra i en blogg. eller på internet över huvudtaget. jag har lärt mig att tänka att man får ta vissa saker för vad dom är. och att vissa människor inte har med vissa saker att göra.

förra veckan tog jag igen jobba-51-timmar-utan-att-dricka-mer-alkohol-än-ett-glas-vin-och-en-2,8a-vecka genom att lyckas bli ganska berusad cirka två och en halv gånger. vilket resulterade i att jag ringde till jobbet och skyllde på feber med förhoppningen om att kunna sova två dagar i rad. i själva verket berodde det på, för mig, sista natten på baba sonic, en engelsk (?) pub med bandanashårdrockare och en rätt galen kommunistfest i SKV. och jag kunde inte sova. nu är jag så trött att jag mest snäser av folk men vägrar att gå och lägga mig. jag vill inte försumma min lediga tid genom att sova bort den. jag vet att jag har lovat (både folk och mig själv) att jag ska komma till malmö, halmstad, göteborg, london - innan jul. jag vet att jag kommer ha råd. men tid, var är du?

well well, tomorrow is another day. utan jobb. jag ska nog shoppa upp pengar jag egentligen inte har. ja, det är sant, man blir lycklig av kläder.

3 comments:

jessica said...

den är skitsnygg!
haha, vet du vad jag hittade igår? gamla bilder på marcus kvant, haha!
pratade med albin också, han sa att ni haft det mysigt i köpenhamn, det kanske kan bli nåt mellan er? haha.
fick ditt sms också förresten, i knew it..

Anonymous said...

heeej jessica!
ja göteborg och hälsa på mig borde du ;)
jag flyttar på måndag!
puss

jessica said...

det är det jag har tänkt :D
hihi, åh, får komma och kolla!
saknar dig, puss!