Tuesday, October 03, 2006

i was meant for the stage

skulle väl lite lätt kunna säga att det har varit en produktiv dag. men jag har fan inte producerat någonting. bara för att disken är diskad, kläderna rena och mitt rum om-möblerat så har jag inte åstadkommit mer än tappat matlusten. istället sitter jag och drömmer om alla saker jag kan köpa när jag får min första feta lön om två veckor (att det skulle vara fult att vara materialist är bara bullshit). tänkte göra en bröstoperation, läppförstoring, fettsugning och hårförlängning. får se om pengarna ens räcker till hårförlängning. annars får jag väl lägga pengarna på 'bra' saker. som veterinärbesök för selma, betala av skulder, nya boots, kläder och om det räcker börjar jag lägga undan till min än så länge ganska hemliga plan, som inte innebär att jag spenderar våren i stockholm. mer än så säger jag inte. skulle ju skriva en lista på saker jag behövde köpa så att jag inte glömmer bort det, men jag har redan glömt. jag ska börja på yoga är det tänkt. men det har jag inte för avsikt att betala för, ni vet väl att man får en gratis provomgång? det finns ganska många yoga-ställen i stockholm. vi ses på dom!

No comments: