Friday, November 17, 2006

annie waits, for the last time

jag har gjort det med kameramobil så jag kan gottväl göra det med webcam, visa en bild på min nya lugg. klänningen blev skitbra och nu ska jag däcka. ibland känner jag mig så fruktansvärt tillfredsställd. jag har klarat mig länge och bra utan män nu, det trodde ni inte!

jag blev spådd idag, allt stämde in och det var läskigt hur en person kunde se rakt igenom en, såna saker som ingen visste om eller bara ett fåtal. inget konkret, mer analytiskt och desto läskigare. nu är det bara 4 dagars arbete och en fest kvar, sen åker jag iväg till london. dum som jag är så tänker jag inte att jag ska spara mina pengar så jag kan shoppa i london, jag shoppar nu så att jag är snygg i london. i never said i was smart.

10 comments:

Anonymous said...

fan vad störd du är som låter en tonåring med pubertetsröst svara i telefonen. jag hade världens news, men skit i det då
puss o knark
/rockis

Anonymous said...

jag lät ingen pubertetsunge svara. jag kom in i köket på vår fest och nån sa att min telefon ringt och att du lagt på. så! vad var det då?

Anonymous said...

puckot la på själv

Anonymous said...

ifs kanske han verkligen inte hörde något, eftersom det kanske är fel på din mobil????? jag trodde bara han var dryg, för han lät dryg och bara; nä, nu lägger jag på. klick! jag hojtade massvis: jesssicccaaa bäääängtssson!! typ men han bara var svår och klick. så jag tänkte att du borde ringt upp men så tänkte jag att ni kanske låg o hånglade i en soffa så jag sket i det. hur som helst jag tappade min mobil i TOALETTEN på golden häromdagen, men och verkligen MEN! den fungerar fortfarande!! Gratis är bäst, tack juhan!
krama och btw, jag har madonnafärgat svintohår nu, helt sjukt, det ÄTER liksom stylingprodukter och glanscremer. torrt som snus. ja jag kanske kommer nåndag. vetifan. HÄJ

Carl-Oskar Linné said...

vad fan hände i london egentligen? oO
har bytt adress till min sida, lessrest.com nu! din länk är fel. tjipp!

Anonymous said...

hanna: haha, looves golden. hörde att dom skaffat dansgolv och dj-bås. blir kanske nya modehaket. du, jag har så mycket skvaller om en viss person if you know what i mean! kan inte skriva det här för att folk snokar så jävla mycket!

calle: ja, vad fan hände i london? min mobil var fucked up, allt var fucked up och tillslut slutade jag bry mig om att se och göra det jag tänkt och bara i go with the flow. det slutade i major katastrof. men det blir nog londonflytt. ska fixa länken.

Anonymous said...

åh! skvaller!! vemvemvem? jag prövar å ringa dig!! pusss
fresten.. dansgolv? det har jag missat.. eller är det i rökrummet?
åh jag borde hälsa på dig! fan söndag? kanske eller måndag, jobbar helgen
kraaaaam kul att du mår braaa! har provat klänningar idag o kommit på att jag är både rund och smal, kan man vara det? bröna är stora, måste va all sojamjölk. borde cykla mer.. haha provade stretchjeans, stuprör, fan man ska va lång alltså. aja kramar saknar dig pyss

Anonymous said...

köpe ganska fula viktor o rolf-jeans, får gå in dom och se, annars blir morsan glad för en dyr julklapp! fan vi borde ses kram

jessica said...

haha. jag är också rund och smal.. har du mitt nya nr verkligen?! för min mobil ringer aldrig.. bara från jobbet. aha, hur ser jeansen ut? jag ska beställa från la redoute för 1500 spänn nu..cash is king. men dom har fortfarande bara din adress så jag kan inte beställa, segt! ska fixadet imorrn. fan ta dig till stockholm nu bruden. hur är håret nu förresten? skaffa en blogg igen förresten så man kan ha lite koll på dig!

Anonymous said...

mitt hår är fortfarande skitfult! fattar inte vad jag ska göra! klippningen från helvetet typ. ja, jag ska fan åka t sthlm, men kanske påtorsdag? jaaaaaa, då kommer lite pengar, jag har en liten blogg på myspace. två av mina käraste har dött i år!!! rekord. sorgeligt men numer ok. de fick frid och sitter i himlen och spelar tv-spel och skvallrar om mig nu! men det är ok. frid vare med dem mina älsklingar. allvarligt ska jag kolla sthlm idag isf kan jag komma på torsdag, vad sägs? Morsan ska flytta t Kina, men det visste du ju. Jag och dodon får hälsa på till hösten! kul!! Idag har jag fått nytt badrumsskåp och faktiskt blev jag riktigt uppåt! badrummet ser helt nytt och fräscht ut!!! hurra! vilka jeans beställde du? :>) nyfiken. pussokram hjärtat!