Saturday, November 11, 2006

miss me, don't dismiss me

mina händer somnar konstant! just nu sover min högerhand och det är lite småjobbigt att skriva. kan det bero på något? brist på något i kroppen? CANCER? hjärntumör?? ända sen jag var 7 år och gick på fritids så har jag varit övertygad om att jag har någon form av sån jag-dör-snart-sjukdom. jag gick och höll handen på hjärtat hela tiden för att känna att det inte slutade slå och jag kunde börja gråta för att jag kände att nu, nu dör jag. men jag lever ju fortfarande (peppar peppar ta i trä).

ikväll är det någonslags maskerad och jag är inte bra med utklädnader och maskerader. kalla mig gärna tråkig men jag klär ogärna ut mig, jag har alltid ogillat sånt spex, samma sak med femkamp på kräftskiva och diverse lekar. jag menar inte att jag anser mig vara för cool för sånt eller att det är töntigt, jag tycker bara det är fruktansvärt tråkigt. men jag har min bib hos andreas och kan väl inte ta vägarna förbi utan att följa med. först ska jag jobba dock.. dah. 4 dagar kvar till löning och en och en halv vecka kvar till min välförtjänta semester, en vecka i london. men jag vet ingenting om london! jag har inte alls kollat upp vad jag ska göra. är det någon som kan tipsa mig om var jag ska gå och hur jag kommer dit? jag kommer förvisso inte vara ensam men jag kommer säkert inte lyckas hitta varken lovisa och karin, sedir och bella eller calle och theresa. jag är nästan mer nervös inför den här resan än när jag skulle till paris och stanna där i 4 månader, där hade jag iallafall skolan som säker punkt (som jag inte hittade till första dagen).

emmy, jag vet att du läser! därför är bilden på selma till dig, och kom upp snart.
förövrigt så vill jag inte berätta var jag inte kom in igår.

No comments: