Sunday, December 17, 2006

i don't want love so i kill all my friends

somliga straffar gud med detsamma. sparkar på den som ligger. endast för att jag fått hälften så mycket lön som jag egentligen skulle ha och endast för att jag hade fint sällskap inatt så sparkar gud av min nyligen fixade framtand. så nu ser jag mutant ut igen. och eftersom jag redan planerat in en hemmasöndag med pepsi och chokladpuffar så tänker jag inte åka till tandläkarn förrän imorgonbitti. en kram och hejdå och det sedvanliga "jag har ju ditt nummer.." ja men vad spelar det för roll när du ändå inte tänker ringa och när jag inte ens kommer ihåg vad du heter fast jag frågade 3 gånger. men han var vacker.

hanna eldin är i stockholm men hon bestämde sig för att försöka hitta någon hiphopklubb så hon försvann efter några öl på dovas. men hon var lika klok och fin som vanligt. istället träffade jag på en bit av SKV och my darling you! spelade när vi ramlade in på ace vid halv två, en ganska bra överraskning.

haha, gud! jag hoppas ingen kollar ace bilder. finns en inte så vacker bild som till skillnad från den tjusiga härnere inte tänker spridas via min blogg.

6 comments:

Anonymous said...

puss älskling

Elin Dahlman said...

Jessica!
Sågs vi igår?
jag såg bilden från ace på myspace (:

jessica said...

ja det gjorde vi! när bandet spelade, sen hittade jag inte dig igen! åh tussen, när ska vi ses och prata om livet?

Elin Dahlman said...

åh!!
vi kan väl ses i veckan?
vi kan väl avvara några timmar för en fika?

jessica said...

ja, vad gör du på fredag em tex? jag ska handla julklappar och ev träffa sedir men jag har tid för dig med sockertuss!

Anonymous said...

lasa hela bloggen, ganska bra