Friday, December 15, 2006

I heard you were going on a first date, that's great

therese fyller år idag så vi är 15 pers hemma hos oss. jättemätt, jättetrött, could go for jättefull men allt som återstår är en folköl. skulle hellre sitta på fridhemsplan med fröken eldin och hennes snygga kompisar och en mängd vin. men jag behöver inte tala om varför jag är förståndig och stannar hemma, ni förstår nog ändå. gud jag har börjat tänka på en gammal flamma. helt oförståndigt och onödigt. totalt idiotiskt om jag får säga det själv. förstår inte varför jag känner mig så allmänt låg. men fröken fabuleuse har gjort det igen;

1 comment:

Anonymous said...

men hoppas du hade kul på ace! jag missade fan dancehall -stället för jag trodde det låg vid kajen, sen var klockan massor så jag gick hem och nu ska jag fika m Camilla på Sirap, sen åker jag väl hem. hoppas allt är bra och att de var himla trevliga de små rock-kidsen! puuuuus