Sunday, December 10, 2006

personalfest

gud, vad var det där om? jag har träffat killen 2 gånger och det var iförd arbetskläder men med tanke på mitt blödiga inlägg när jag kom hem imorse kan man tro att jag är en desperat psykopat.

okej, personalfesten. jag tror inte jag gjorde bort mig så där katastrofalt. mer än att dansa till justin timberlake på karlssons & co med mina chefer och arbetskamrater till småtimmarna(dom flesta är medelålders). och hångla med en ganska högt uppsatt person. men det är väl inte så farligt. får se om jag vänder i dörren imorgon när jag kommer till jobbet. och vad folk säger. chefen frågade mig varför jag inte vill satsa inom coop (han sa det med en ton som hade kunnat vara 'för du ska ju ta över mitt jobb imorgon!'). jag skrattade lite nervöst och dom drog slutsatsen att jag ser ner på dom som fastnar. helt rätt antagande. ja inga större news, daniel fick hybris och trodde alla tjejer ville ha honom. jag vet inte riktigt hur det gick. iallafall så tog jag mig en ledig dag. problemet är bara att dom på jobbet inte verkar vara medvetna om det. vill sova i 87 timmar.

2 comments:

Anonymous said...

jag ringer och ringer men ingen svarar!! gaddäm. jag kommer på torsdag! be home!! eller jag bor hos emelie och sara pöss! men det blir partaja! ring!

Anonymous said...

Jessica.. jobbade du i Stuvsta då??!!?! :P