Tuesday, December 12, 2006

i don't want to see you

min första lediga dag (förutom i söndags då jag sket i jobbet och låg som en död fisk hela dagen) på 2 veckor. och vad gör jag? jo, har ångest över att jag inte kommer ihåg vad man kan göra när man är ledig. men snart ska jag åka till söder och skaffa en major godispåse (curse pms) och se 'paris je t'aime'. igår var en dödsdömd dag på jobbet. försökte hela dagen undvika mr misstag och vände mig om varje gång jag såg honom. jag klarade nästan hela dagen. 10 minuter innan jag skulle gå hem gick han rakt fram till mig och då kunde jag ju inte springa iväg. 'hur länge hade du tänkt ignorera mig?'. HELLO, du är ful och har flickvän! tror jag ska hitta någon bra förklädnad och låtsas som att jessica bengtsson blivit ersatt av rakel olsson. nu går jag på bio.

och till en annan idiot; vi är inte vänner och kommer aldrig mer att bli det. inte efter vad jag gjorde utan efter vad du gjort under hela tiden vi känt varandra.

No comments: