Thursday, December 07, 2006

smart drag att dricka kaffe 22.30

just det. imorse hade vi strömavbrott i hela vårt 11vånings-hus. varken lampor, kyl, frys eller spis fungerade. inte ens hissen. så jag och anna bar på ett varsitt ljus och gick 11 trappor ner i våran otroligt genuina trappuppgång som jag tror att endast ulf använder (han är rädd för hissar) eftersom det luktade död och unken råtta. det kan ha varit ulfs efter-arom iofs. ta det lugnt, ulf säger värre saker om mig. plus att han försöker para ihop mig med sin konstnärskompis leo. det är iochförsig inget fel på leo. förutom att han är konstnär. män med specifika intressen som är strukna från listan över potentiella giftermålsobjekt: tvspelsnördar och konstnärer. tyvärr fick jag höra idag att den vackra mannen som aldrig jobbar samtidigt som jag (jo ni vet vem jag menar, han är ett ständigt återkommande bloggobjekt) utbildar sig till konstnär. fan. han som verkade så perfekt. tidigare har jag gillat konstnärer. nej nu har jag siktet inställt på gardener's. borde inte den där mannen maila nu förresten? det är snart en vecka sen han smsade och ville ha min mailadress. eller var det någon som bluffade? han klarade av 3dagarsregeln (som vi hatar btw) så bra efter vi sågs, finns det någon 7dagarsregel mellan 1a och 2a gången man hör av sig?

nu jävlar är det någon som blir skjuten någonstans i fittja, eller iallafall får huvudet avsprängt av raketer.

No comments: